Az alábbiakban összegyűjtöttünk néhány olyan kérdést és választ, melyek segíthetnek eligazodni a webáruházban található információk között:
Van raktáron a kiszemelt termék?
A webáruházban az egyes termékek adatai közt minden esetben szerepel, mely előzetes tájékoztatást nyújt arról, hogy várhatóan mikor vehető át. Ezek a következők lehetnek:
Raktáron ,Szállítási idő 1-3 munkanap
A termék készleten van , Szállítási ideje :1-3 munkanap
Az egyes termékek pillanatnyi elérhető mennyiségéről ügyfélszolgálatunk készséggel tájékoztatja Önt, illetve a termékek jelentős részénél a kosárba helyezéskor megjelenő információs ablakban jelezzük, ha az nem,- vagy nem a kívánt mennyiségben áll rendelkezésre.
Külső raktáron szállítási idő: 3-7 munkanap
A termék az egyik beszállító,- nagykereskedő,- vagy gyártó raktárában van, így a szállítási ideje 3-7 munkanap alatt érkezik meg önhöz . Kérjük, számoljon azzal, hogy amennyiben kosara tartalmaz "külső raktáron" jelölésű termékeket, akkor a teljes megrendelését csak ezek megérkezése után tudjuk átadni, vagy kiszállításra elindítani!
A termék általában a jelzett időpont alatt érkezik meg önhöz / 3-7 munkanap /
A készlet-információk tájékoztató jellegűek.
Ha nincs minden megrendelt termék raktáron, elküldik külön a raktáron lévő termékeket?
Alapértelmezés szerint nem. Összevárjuk a megrendelést, és azt egyben kézbesítjük.
Mi történik a rendelés után?
- A megrendelés elküldése után automatikus tájékoztató e-mail-t kap a rendelés tényéről.
- A rendelés feldolgozása közben, amennyiben szükséges, munkatársunk telefonon, egyeztet Önnel, ezt követően visszaigazolást küldünk. Előre utalásos fizetési mód választása esetén elküldjük a díjbekérőt.
- Megkezdjük a szállítást, vagy a készlethiányos termék beszerzését. Minden termékről számlát állítunk ki, melyet elküldünk nyomtatott formában, mellékelünk a csomagba,
- A futárszolgálat e-mail-ben tájékoztatják Önt az átvétel lehetséges napjáról.